• Followers •

Dapat Kawan Baru Dan Mintak Tunjuk Ajar

by afiQLEViS at/on Wednesday, May 27, 2009
in

Dalam 2 3 minggu yang lepas aku ada main game
online orang panggil game tuh game Dota..
Kalau nak main online kene download Garena
dulu baru boleh main online.. Ada satu game tuh
aku tengok ada lah seorang budak duk borak2 dengan
kawan dia yang dengan pekat loghat Terengganunya..
Aku pun apa lagi tegur lah tanya asal mana umur berapa
rupa2nya orang Terengganu sama dengan aku.. Tanya umur
pulak umur pun sama dengan aku lepas sudah2 menanya pastu
tetiba nak ajak main game sama2.. Start daripada tuh lah
aku kenal si Umar dgn Naim nih dan terus jadi kawan..

2 hari lepas baru ni Umar tolong aku adjust blog
aku nih sebab aku tak tahu macam mane nak ubah
suai blog nih nak bagi nampak cantek.. Jadi dengan
kerjasama dia,dia dah banyak tolong aku nak tukar
layout letak playlist mp3 gambar dan macam2 lagi lah..
kalau nak diikut kan bukannya susah sgt nak bagi cantek
blog nih senang jer mcm myspace jugak tapi x apa lah..
jadi pasni tak perlulah aku nak mintak die ajar lagi buat
sendiri sudah lah hehehehe :D ape2 pun terima kasih Umar..
Aku gembira dapat kawan mcm ko Umar dgn Naim.



3 komen:

afiQLEViS said...

so sweet

axri said...

bolok sokmo

Mila said...

best uh main dota? guys je kan slu main? HAHA!!!